Daisypath Happy Birthday tickers

Monday, September 23, 2013

Success For Your Own Work

Assalamualaikum. :)

No picture for this entry. Hehe. Malas nak download dekat google. Kalau guna laptop, URL dah cukup kannnn.

Kali ni nak cerita sikit pasal aku. Yelaa nak cerita pasal orang lain, buat apa. Cerita fakta or something yang umum takpe la juga. Tadi kan, dekat sekolah, aku lepaskan semua benda yang ternovel dalam hati aku dekat kawan aku. Serious, better walaupun sikit. Walaupun kawan aku tu tak cakap apa-apa. Cukuplah sekadar dia mendengar :)

PMR lagi 9 hari. Nervous dapat berubah menjadi stress. So I think it's time to change. Kalau stress tu, better stop study je la sebab study membuatkan anda stress ! Aku takde stress sebab study. Yelaa, aku dan game tak dapat nak dipisahkan. Hehehehe. InsyaAllah kami kahwin lepas PMR :p

Weh esok aku pergi seminar Arab. Sekian sahaja lah merepek aku kan. Banyak lagi nak membebel tapi tapi masa nak tinggalkan aku. Nak kena kejar ni ;) byeee

My instagram: khairulthird