Daisypath Happy Birthday tickers

Sunday, September 22, 2013

Saje Mencuba


Assalamualaikum ;)

Woah sekarang dah pukul 12 pagi dan aku tak tidur lagi. Hehe. Saje nak bercerita sedikit sebelum tidur kan..

PMR lagi 10 hari. Imagine yang time rocket nak ke bulan. 10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2...... and then you'll die. Haha. Sekejap je lagi tapi aku masih lagi dengan habit online and tak belajar. Aku tahu aku teruk :/ InsyaAllah aku akan cuba juga untuk berubah :) So, best luck ever kepada semua calon PMR di Malaysia ni especially kampung tercinta aku iaitu Terengganu.. Walaupun aku duduk dekat KL ya :p Tidak lupa juga kepada classmates aku dan budak tingkatan 3 yang lain lah. Do your best. Prove that you can success !

Walaupun PMR dah dekat, manusia seperti aku ini telah membuat account instagram. Hehehe. Baruuu je buat tau. Aku buat sebab aku ikut kakak dan abang aku. Bukan kawan okay, takkan sesekali. Kahkah. So bole la cari khairulthird. Bukannya ada apa-apa gambar pun sebenarnya xD

Lastly nak cerita pasal masalah aku sikit. Orang nak ambil exam ni of course la nervous sangat sampai stress kan. So selain daripada stress tu, aku ada masalah dengan kawan ._. Sedih...

Sorry tak dapat nak sambung cerita. Aku dah ngantuk dah. Good night ;)