Daisypath Happy Birthday tickers

Thursday, January 7, 2021

Should Wait

 


Assalamualaikum.


So its a picture of a rainbow, my rainbow is coming already? hahahhaha I don't know and its not an actual rainbow so we cannot expect big things, right?

Now is my week 11 of semester 7. The finals are just around the corner. I have a great news to myself that I need to calm down and write this post xD

Based on previous posts memang aku banyak gila down, I admit it. Banyak gila benda aku pendam sorang sorang. Cliche friends akan suruh luahkan but do you really understand the problem honey? Hahhaha I don't think so and its not a problem for that. Tapi nak highlight laa how aku too impress dengan kawan2 Melaka Trip aku tu sebab aku rasa dorang tersangat understanding, dorang too perform padahal kitaorang last jumpa dulu masa 2016 berpisah time matrik. Hebat bukan? Bayangkan bertahun berpisah, mampu share life guna story insta and whatsapp je and suddenly plan trip to melaka untuk 3 hari 2 malam. Kami kan tak kaya kan so kami punya trip tu memang untuk spend time together dan bajet gila hahaha. First night tu kami kongsi 1 katil queen and 1 katil single untuk 4 orang. Untuk 4 orang kawan yang dah lama tak jumpa tapi boleh kongsi smallest thing like that, aku seriously kagum friendship kami hahah. Kagum tu bertahan sampai sekarang okay since 26 September 2020. So, dorang bertiga ni laa antara kawan yang pertama aku seriously let out all my problems and suprisingly dorang dengar elok-elok, bagi nasihat, siap offer bantuan and dorang sendiri cannot imagine that kind of situation then dorang berharap aku strong. Fuh, boleh nangis weh dengan ayat2 dorang tu. Semoga aku ingat jasa ni forever <3


So that is also the first time aku seriously cerita pasal another story yang aku always pendam but not a problem at all which is pasal ehem ehem HAHAHHHAHA. Ehem ehem bernama MA. Siapa pernah baca blog lepas-lepas memang akan tahu laa kan especially diri sendiri kan hahaha. So guys, aku pun tak tahu nak cakap dalam ni atau tak sebab the first announcement macam tak patut dekat sini je. To conclude, doakan laa semuanya dipermudahkan. Amiin


Next, the most thing that I worry about... Benda ni seriously dah conquer mind aku, aku tak boleh stop berfikir, tak boleh stop risau tapi someone cakap tu dah jadi overthinking so aku kena buang. Aku kena focus. Aku kena hadap tak kira apa. Semuanya perancangan Allah kan? So it is the best thing for me. And, I need to enjoy. Sebab sekarang ni aku dapat rasa kind of freedom tu so aku kena laa enjoy until Feb nanti. Whatever happens, it is the best Ana. We cannot predict, we can't assume. Allah ada. Aku kuat kerana Allah. Asalkan aku berjaya capai bulan May, aku bersyukur sangat dah. Tu yang aku nak. Okay semua aminn kan walaupun takde readers okay hehehehe.


Okay tu je kot, jom sambung buat assignment hehe.

No comments:

Post a Comment