Daisypath Happy Birthday tickers

Friday, January 30, 2015

Jalan kebenaran


There is a path that has no ending

Yoo bertemu kembali. Aku sebenarnya nak cerita pasal lain tapi tadi tersinggah tepi jalan pula. Okaylah nak ceritalah ni. HAHA

Pada 16 Jan haritu, aku keluar iGop. Muahahaha
16 Jan tu outing untuk lelaki sebenarnya. Untuk pelajar perempuan pun, setakat parents datang bawa KFC pe semua je lah. Family aku memang tak pernah datang lah sebab rumah aku jauh. Aku tak kisah pun. Aku lebih suka untuk balik rumah instead of mereka datang. Anyway time 16 Jan tu aku qada' tidur dari pukul 10 pagi sampai pukul 1. Pukul 1 tu bangun pun sebab Zohor dah dekat. Tengah aku mamai lagi tu tiba-tiba ada orang sebut "Khairul Syarafana". Rupa-rupanya kakak aku xD

Satu family aku datang kecuali abang aku, and ayah ajak pergi Cameron. Ada lah sebabnya kan, tak dapat nak habaq dekat sini. Aku bagitahu beberapa orang je. Unexpectedly ramai juga orang cari aku. Haha maaf lah kawan-kawan. Aku cerita ni pun sebab aku tak pernah keluar iGop pada bukan masanya. Maklumlah terlebih mematuhi peraturan sekolah. Kenangan tak dapat dilupakan gitu.

Biasanya dekat sekolah aku tidur pukul 1 pagi tapi sekarang baru pukul 11:51pm. Mata dah berat sangat ni mungkin penat sangat dengan perjalanan pulang bermalam kali ni. Hewhew. Good night you alls. Jumpa lagi bila bila aku rasa nak update. HAHA !