Daisypath Happy Birthday tickers

Monday, December 30, 2013

BAYS 2013


Assalamualaikum :)

Apa itu BAYS?
BAYS adalah gabungan nama iaitu Batrisyia, Anisa, Yana and Syarafana.

Kenapa BAYS?
Dah tu je ideanya. Terima je lah. Nama pun gempak apa. Haha.

Perlu ke buat group?
Tak perlu pun. Kitaorang saje-saje je buat tapi sebenarnya kitaorang lebih kepada group #IbnuSinaians.

BAYS gedik.
Oh.. Kitaorang tak kisah :)

------------------------------

Haha saje buat dialog sendiri :P Kali ni nak cerita pasal apa yang kitaorang buat sama-sama. Macam sambut birthday ke apa ke kan

29 Januari 2013
Masa ni birthday Iqbal. Aku, Anisa dan Liyana D yang rancang untuk buat suprise birthday party yang kecil-kecilan. Kitaorang nak buat sempena birthday Batrisyia (28Jan). Alang-alang tu sambut je la yang lahir bulan Januari sekali kan. Mak aku sponsor birthday cake sebiji then kongsi ramai-ramai. Sambut dekat depan sekolah je. Tu pun macam-macam berlaku. Time persediaan surprise birthday party ni, aku dengan Anisa je terlibat. Kalau Liyana tahu, confirm kantoi. Hahaha. Alhamdulillah kami berjaya buat Batrisyia terharu dengan hadiah yang sungguh bermakna. Hehehe.

Sambutan birthday Liyana
Aku tak ingatlah bila. Aku ingat hari Rabu je. Kitaorang macam main rancang je tau. Tu pun ada bantahan apa semua (taknak cerita lebihlebih). Kitaorang sambut birthday Liyana dalam bas time otw nak pergi tuisyen. Haha kelakar sebenarnya. Liyana malu sangat time kitaorang nyanyi sebab dia malu semua pandang. Untuk birthday Yana, ada cupcakes. Sedap (Y) Lepas balik dari tuisyen, lebih kurang pukul 6 lebih nak depat pukul 7 malam, kitaorang continue sambutan birthday ni. Kitaorang main perang tepung. Ini adalah saat yang langsung tak dapat nak dilupakan. Dah lah kitaorang berlima je yang tinggal (termasuk Huda). Lepas tu main baling tepung depan sekolah. Tengah maghrib lak tu. Main kejar-kejar and confirm 100% aku, Batrisyia, Huda and Liyana takkan lupa pasal Batrisyia tersondol Liyana. Serious weh. Benda paling kelakar, benda yang memang aku tak boleh stop gelak sampai sekarang >.<

Sambutan birthday Anisa
Hehe sorry. Aku tak ingat juga bila tarikh dia. Time birthday Anisa, kitaorang celebrate dekat WWM. Aku ingat lagi betapa kelam kabutnya aku dengan Batrisyia time tu. Kitaorang semua tak prepare secukupnya tau. Memang gelabah lah and kitaorang takut surprise birthday party menjadi tak surprise. Alhamdulillah, jadi lah juga walaupun tak berapa meriah. Hehehe

Sambutan birthday Syarafana
MUAHAHA. SORRY AKU TAK INGAT JUGA BILA xD Yang aku ingat surprise birthday party menjadi tak surprise. Cuma ada la beberapa benda yang mengejutkan. Dorg sediakan kek sebiji. Sedap tapi aku makan sikit je sebab sebab, biar je lah kan. Benda dah lepas. Dorg buat ni time rehat. Lepas habis sambut dalam kelas seramai berempat, kitaorang pun baru gedik nak turun pergi rehat. Lepas tu selamba badak sumbu, selamba badak air, kitaorang berempat naik lambat. Duduk je dekat kantin sebab turun lambat en. Cikgu marah tapi.. Hehe. Sorry cikgu. Time balik tu, mak aku tiba-tiba sampai awal. Aku pun gelabah lah. Lepas tu Anisa suruh aku tunggu kejap. Batrisyia dengan Liyana pula hilang. Rupa-rupanya dorang nak bagi hadiah. Hoho sorry laaaaaaaaaaa. Lain kali cakap nak bagi hadiah, takde aku gelabah macam apa. *menyesal* *menyesal tiada guna* *bersalah*. ngehngeh

Anyway, aku nak minta maaf atas segala salah aku. Aku tahu aku paling banyak salah. Aku kan suka mendiamkan diri atau marah tak tentu pasal. Entahla, aku kan wanita :p Sorry ya korang semua. Muahh :* Biarlah berpisah ke bergaduh ke asalkan kita still dapat berkumpul sekali sekala. Asalkan kita tak lupa each other. Asalkan kita still bercontact and never lost contact.

*Aku malas nak cari gambar kita semua. Muahaha *evil laugh*