Daisypath Happy Birthday tickers

Friday, June 21, 2013

Today is the day

Tajuk takde kaitan~~~~

Assalamualaikum :)

Woahh. Lamanya tak update. Busy sangat. Online pun time tunggu isya' je. Then solat makan and hw then tidur. Penat tu tak yah cakap lah kan. Penat tak terhingga pun ada. Tidur pun tak cukup sangat. Hahaha. tapi sebenarnya dah dua hari aku tertidur lepas isya'. So homework tu.. hehe

Hari ni ada hari bertemu pelanggan. Pelik je kan bunyi dia? Maksudnya hari ibu bapa datang sekolah untuk ambil report card. Alhamdulillah semua markah untuk exam kali ni meningkat dan aku takde gred D. hehe :D

Parents aku tak dapat datang disebabkan ada lah beberapa masalah kan.. Kemudian apa yang aku buat adalah merajuk. Mueheheh. Sorry mak, sorry ayah tapi memang sedih sangat bila tahu dorang tak boleh datang. Entah apa mereka bincangkan, last-last ayah aku dapat datang.. Ayah aku ada meeting tapi kena datang juga. Kesian xD

Benda ambil report card ni start pukul 10. Ayah aku datang awal.. Orang pertama jumpa ustazah. hehe. Jumpa sekejap, borak-borak apa semua then straight balik. Now agak risau sebab pintu kelas siapa kunci eh? :/ Kena tawakal je sekarang..

Aku dapat nombor 6/33 :D Sebelum ni nombor 10. Peratus pun naik. Bersyukur sangat.. Lepas ambil report card, pergi ke Old Town dekat Platinum Walk Danau Kota. Tempat di mana aku berada sekarang. On guna laptop ayah aku. Bosan sangat sampai tergerak hati nak update blog. hehe

So now bosan sangat. Ayah aku still ber-meeting di sebelah punya sebelah meja aku. Dia cakap kena jauh sikit. Aku tak boleh dengar tapi aku dengar juga. Hahaha. Okaylah, byebye