Daisypath Happy Birthday tickers

Friday, June 28, 2013

Sahaja bercerita


Assalamualaikum :)

Di sini saya ingin selit cerita 11 Jun 2013. Pada masa itu, saya telah mendapat phone yang baru dan sangatlah bersyukur. Ayah memberinya secara tiba-tiba dan kata ibu, ayah dah rancang lama. Phone itu diberikan kerana result. Result teruk pun dapat phone cenggini. Alhamdulillah. Thanks mak ayah 

Gambar dari google sahaja yaa.

PMR semakin dekat. Lagi 96 hari tetapi bagi siapa yang ambil subjek Kemahiran Al-Quran, kami akan mengambil peperiksaan sebenar untuk subjek ini pada hari Selasa ini bersamaan 2 Julai. Seramnya hanya Allah yang tahu. PMR weh. Bukan cubaan bukan trial bukan tipu-tipu.

"Ini bukan cobaan. Ini betul-betul"

Kepada semua calon-calon PMR yang akan menghadapi peperiksaan itu dan kepada rakan sekelas ku yang ternakal, do your best. Best luck ever. Last chance untuk buktikan tahun terakhir kita bersama. Sudah tiba masanya untuk keluarkan ilmu setelah kita belajar tiga tahun berturut-turut. Sudah tiba masanya untuk menonjolkan kehebatan kita. Sudah tiba masanya untuk melakukan apa yang sepatutnya. Sudah tiba masanya untuk membalas jasa-jasa mereka yang membantu kita. Sudah tiba masanya untuk membuktikan bahawa kita boleh berjaya. Love you all forever. Jangan lupa usaha, berdoa dan tawakal. Jangan lakukan careless mistakes. Baca soalan betul-betul. Ulangkaji betul-betul. Serious sikit. Jangan main-main tetapi jangan sampai diri itu stress.

"Jika kau fikir yang kau boleh. Kau pasti akan berjaya" (takingatlirik)

Byes..